პროექტის მიმართულების მიმცემი საკვანძო საკითხები:
ზოგადი კითხვა: რა ადგილი უჭირავს მათემატიკას ადამიანის ცხოვრებაში?
თემატური საკითხები:
1.დავუშვათ ორმა მუშამ ერთად მუშაობით გამოიმუშავა პ ლარი, თუ ერთი მუშაობდა მ საათს, მეორე-ნ საათს, ცხადია, მუშებს თანხა უნდა გავუნაწილოთ იმის
მიხედვით, თუ რომელი მუშა რამდენ საათს მუშაობდა.რატომ ვუწოდებთ ასეთ განაწილებას სიდიდის დაყოფას მოცემული რიცხვების პროპორციულ ნაწილებად?
2.დავასახელოთ სიჩქარის ისეთი ერთეილები, რომლებიც განსხვავდება ცნობილი
(კმ/ს, მ/წმ, კმ/წმ,..) ერთეულებისგან.
შინაარსობრივი კიხვები:
1.რა არის მასშტაბი და როგორ შეიძლება რეალური მანძილის გამოთვლა პროპორციის გამოყენებით (ცხადია, მასშტაბი ცნობილია)?
2.წრიული დიაგრამის აგებისას რა წარმოადგენს სიდიდეს ?
3.რა ინფორმაციის მოპოვება შეიძლე რაიმე კონკრეტული წრიული დიაგრამით?
ზოგადი კითხვა: რა ადგილი უჭირავს მათემატიკას ადამიანის ცხოვრებაში?
თემატური საკითხები:
1.დავუშვათ ორმა მუშამ ერთად მუშაობით გამოიმუშავა პ ლარი, თუ ერთი მუშაობდა მ საათს, მეორე-ნ საათს, ცხადია, მუშებს თანხა უნდა გავუნაწილოთ იმის
მიხედვით, თუ რომელი მუშა რამდენ საათს მუშაობდა.რატომ ვუწოდებთ ასეთ განაწილებას სიდიდის დაყოფას მოცემული რიცხვების პროპორციულ ნაწილებად?
2.დავასახელოთ სიჩქარის ისეთი ერთეილები, რომლებიც განსხვავდება ცნობილი
(კმ/ს, მ/წმ, კმ/წმ,..) ერთეულებისგან.
შინაარსობრივი კიხვები:
1.რა არის მასშტაბი და როგორ შეიძლება რეალური მანძილის გამოთვლა პროპორციის გამოყენებით (ცხადია, მასშტაბი ცნობილია)?
2.წრიული დიაგრამის აგებისას რა წარმოადგენს სიდიდეს ?
3.რა ინფორმაციის მოპოვება შეიძლე რაიმე კონკრეტული წრიული დიაგრამით?
Комментариев нет:
Отправить комментарий